Домашнє завдання


Завдання для дистанційного навчання під час карантину
25.05.2020 - 28.05.2020
Українська мова: Повторення вивченого про текст, будову слова, частини мови. Виконати усно тести впр. 394, 397, 399, 401.
Літературне читання: "Сонячні вітрила". Читати розділ "Здрастуй літечко". Виконати завдання.
Математика: Повторення вивченого про частини. Опрацювати №129-146.
Природознавство: Вести календар спостережень за природою влітку.
Основи здоров'я: Переглянути відео.
22.05.2020
Українська мова: Розв'язок мовлення. Скласти розповідь "Мої літні канікули" (ст. 165).
Математика: Пройти у форматі on-line конкурс "Кенгуру".
21.05.2020
Математика: Прийоми раціональних обчислень. Складені задачі. Виконати письмово №119,125,126.
Літературне читання: Контрольна роботаРобота з літературним твором.
1. Прочитай текст.
              Прогаяний день  

        Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:

— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.
       Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
       Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.
       Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...»
       Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».
       Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.
       Прийшла мати ввечері й каже:
— Показуй, що зробив, сину.
     А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.
— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
     Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.
     Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
      Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.
     Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.
— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив.
      Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.
— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.

      От що таке прогаяний день. (326 слів)

В.Сухомлинський
2. Виконай завдання.
1.    Обери жанр прочитаного твору. (1б.)
А.   Легенда.
Б.   Оповідання.

В.   Казка.
2.    У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?  (1б.)
А.   «Усна народна творчість».
Б.   «З любов’ю до рідної землі».
В.   «Бджола мала, а й та працює».
3.    Фразеологізм «байдики бити» означає:  (1б.)
А.   працювати;
Б.   сміятись;
В.   лінуватися.
4.    Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?  (1б.)
А.   Усе добре у свій час.
Б.   Згаяного часу і конем не доженеш.
В.   Гуляй, дитино, поки твоя година.
5.    Встанови відповідність між словом та його значенням.  (2 б.)

Гаяти час ◊         ◊ виоране поле.
Тік ◊                    ◊ будівельний робітник.
Рілля ◊                ◊ марнувати, витрачати даремно.
Муляр ◊              ◊ місце для просушування зерна.
6.    Продовж  речення.  (2 б.)

Ходімо, сину, ______________ тобі, що люди _______________________ за той день, що ти _________________________.
7.     Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри в певному порядку.  (2 б.)___ Петрик задрімав.
___ Сонце вже серед неба.
___ Результати  плідної  праці людей за день.
___ Петрикові нічого показати.
___ Мама дала доручення Петрикові.
8. Які поради ти можеш дати Петрикові?   Запиши.  (2 б.)
20.05.2020
Літературне читання: Підсумок за темою. Дати відповіді на запитання ст. 173.

Українська мова: Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Дієслово".
1)  Слова,що називають дію предмета, називаються
 а) іменниками
 б) прикметниками
 в) дієсловами
2)    Визнач речення ,в якому є дієслово у майбутньому часі
а) Тихо шелестить листя у лісі.
 б) І побіжать струмочки вулицями.
 в) Вже сонечко в море сідає.
3)    Визнач групу дієслів теперішнього часу
а) вчитимуть, ходитимуть,говоритимуть;
 б) намалювала, полетів, послухали;
 в) співають, готує, відпочиваємо.
4)    Визнач присудок у реченні. Вітерець повіває з теплого краю.
а) повіває
 б) теплий
 в) вітерець
5)    Дієслова минулого часу відповідають на питання
а) що робив?, що робила?, що робили?;
 б) що робить?, що роблять?,що робили?;

 в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?;

6)    Визнач дієслова, вжиті в переносному значенні
а) вмивається земля
 б) квітнуть яблуні
  
в) світить сонце
7) Виберіть рядок, в якому записані дієслова - синоніми:
а) кричати, закричати
 б) радіти, сумувати
  
в) думати, міркувати
8) На які питання відповідає дієслово?
а) Хто? Що?
 б) Який? Яка? Яке? Які?

в) Що робить? Що зробить?

9) Познач групу дієслів:
а) сад, робота, зелень;
 б) робити, садили, зеленіє;

 в)робітник, зеленієш, садовий.

10) Визнач рядок, у якому подано дієслова майбутнього часу
а) мрію, співають, бажає;
 б )мріяла, співало, бажав;

в ) мріятиму, співатиму, буду бажати.

11) У реченні дієслова найчастіше є:
а) підметом;
 б) означенням;

 в) присудком.
12) Вибери групу дієслів у минулому часі:
а) прилетить, заспіває, сховатися;
 б) летів, заспівала, сховалися;

 в) летить, ховає, співає.


Англійська мова.
Контрольні роботи:
Письмо - переглянути
(завдання виконати до 25.05.2020р.)
Читання - переглянути
(завдання виконати до 25.05.2020р.)
Прохання, виконані завдання надіслати в особисті повідомлення у вайбері на номер +380969533111 (вчитель англійської мови Валентина Миколаївна)

19.05.2020
Літературне читання: А. Ліндгрен "Малий і Карлсон". Вивчити уривок напам'ять.
        Каву завжди пили.... (4 абзац)
Математика: Ділення з остачею. Виконати усно №107-113; письмово - №114,115.
Природознавство: Як досліджувати природу влітку. Запам'ятати поради від Матінки Природи.
18.05.2020
Літературне читання: Сторінками казкових фантазій. А. Ліндгрен "Малий і Карлсон". Навчитися читати і переказувати текст, виконати завдання в зошиті.
Математика: Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення. Виконати усно №97-103; письмово - №104,105.
Українська мова: Контрольна робота. Диктант (фото відправити на Viber).


15.05.2020
Математика: Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення і ділення. Запам'ятати правило на ст. 171. Виконати №87-98; письмово - №95,96.
Українська мова: Розбір дієслова як частини мови. Виконати усно впр. 386-388; письмово - впр. 389.
14.05.2020
Літературне читання: М. Носов "Витівники". Переказати текст батькам, виконати завдання в зошиті.
Математика: Розв'язування рівнянь. Складені задачі. Розв'язати завдання №78-86; письмово - №80,83.
Природознавство: Контрольна робота. Відповіді надіслати на Viber у той же день.
Контрольна робота
«Людина та її організм» 
1. Вкажи, яку систему органів утворюють кістки черепа, тулуба , кінцівок.
а) кровоносну систему;
б) нервову систему;
в) опорно-рухову систему.
2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а) еластичності шкіри;
б) роботі м’язів;
в) кровообігу.
3. Яку роботу виконує кровоносна система?
а) перетравлює їжу;
б) виводить шкідливі речовини;
в) забезпечує організм киснем.
4. Підкресли назви органів дихання:
Ніс, гортань, тулуб, хребет, бронхи, стравохід, легені, шлунок, трахеї, товста кишка.
5. Пронумеруй органи травлення в такій послідовності, у якій по них проходить їжа.
стравохід
глотка
кищечник
ротова порожнина
шлунок
6. З’єднай орган з відповідною системою.
вуха * * травна система
скелет * * органи чуття
шлунок * * опорно-рухова система
7. Допиши речення.
Рух тіла і його частин забезпечують _________________________.
Опорою тіла людини служить _____________________________.
13.05.2020
Літературне читання: Дотепний сміх. М. Носов "Витівники". Навчитися виразно читати в особах.
Українська мова: Вправи на розпізнавання дієслів у текстах. Опрацювати усно вправи 382-384; письмово - впр. 385.
12.05.2020
Літературне читання: Г. Бойко "Отакий у мене ніс". Знайти у тексті фразеологізми, запам'ятати їх, виконати завдання в зошиті.
Математика: Планове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Виконати усно №68,78; письмово - №69,71,74.
Природознавство: Підготуватися до контрольної роботи (ст. 168 підручника).
08.05.2020
Математика: Додавання і віднімання вивчених видів. Виконати завдання №59-67.
Українська мова: Скласти привітання до Дня матері.
Образотворче мистецтво: Оформити листівку, записати привітання і подарувати своїй мамі.
07.05.2020
Літературне читання: Г. Бойко "Отакий у мене ніс". Навчитись виразно читати, дати відповіді на запитання. 
Математика: Додавання і віднімання іменованих чисел. Виконати завдання №50-58. Переглянути відео.
Природознавство: Опрацювати зустріч 64. Запам'ятати правила.
Трудове навчання: Виготовити листівку до Дня матері.
06.05.2020
Літературне читання: Підсумок за темою "Світ прози". Дати відповіді на запитання (ст. 161). Читати художню літературу. 
Українська мова: Контрольна робота. Списування. Списати текст впр. 373 і надіслати на Viber.
Основи здоров'я: Акція "Зроби приємне своїй мамі".
05.05.2020
Літературне читання: Казка "Мамине серденько" за І. Мацько. "Сонячні вітрила", "Калейдоскоп казок"
Математика: Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Виконати завдання 
№41 - 49.
Природознавство: Як попереджувати захворювання органів чуття. Опрацювати зустріч 64, виконати завдання в зошиті.

Я у світі: Здоровим бути модно.
04.05.2020
Літературне читання: М. Стельмах "Гуси-лебеді летять". Читати текст до кінця, виконати завдання в зошиті.
Математика: Задачі на різницеве порівняння. Виконати усно №31-38, письмово - №39, №40.
Українська мова: Виконати усно вправи 375, 376; письмово - впр. 377.
30.04.2020
Літературне читання: Золоті ключі. Повість. М. Стельмах "Гуси-лебеді летять". Запам'ятати, що таке повість. Читати першу частину твору (ст. 158-159).
Математика: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Виконати усно №21-28; письмово - №29, №30.

Природознавство: Про що повідомляють органи чуття. Опрацювати зустріч 63. Виконати завдання в зошиті.
29.04.2020
Літературне читання: О. Буцень "Айтри". Навчитися переказувати текст. Читати художню літературу.
Українська мова: Написання не з дієсловами. Вивчити правило. виконати усно вправи 372, 373; письмово - впр. 374.
Основи здоров'я: Вчимося відпочивати. Створити колаж "Що приносить мені радість" і надіслати на Viber.
28.04.2020
Літературне читання: Все починається в житті з малого. О. Буцень "Айстри". Прочитати текст, виконати завдання в зошиті.
Математика: Розрядний склад числа. Виконати завдання №11-20; письмово - №16, 17, 18.
Природознавство: Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри.
Виконати практичну роботу на ст. 160. Опрацювати зустріч 62, виконати завдання в зошиті.
Я у світі: Земля - спільний дім для людей. Переглянути відео. Опрацювати статтю в підручнику, виконати завдання в зошиті.

27.04.2020
Літературне читання: Загадки природи.Д. Чередниченко "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик". Прочитати три рази, переказати рідним. Дати відповіді на запитання виконати завдання в зошиті.
Українська мова: Спостереження за роллю дієслів у реченнях. Вимова і написання словникових слів. Виконати усно вправи 368, 369; письмово - 370, 371.
Математика: Вітаю всіх із гарними результатамиконтрольної роботи. Починаємо повторювати і закріплювати вивчений матеріал. Нумерація трицифрових чисел. Опрацювати завдання №1-10, письмово виконати №5, 6, 7.
24.04.2020
Контрольна робота з математики
1. Розв’язати задачу.
До пральні привезли 96 кг білизни. 1/3 частини білизни завантажили у велику пральну машину,  а решту – порівну в 4 малих машини. По скільки кілограмів білизни було завантажено у кожну машину? 
2. Розв’язати рівняння.
Х+112=368                                                   4·Х=42+42
3. Розв’язати приклади з остачею
26:5=                                      21:6=                                 
38:9=                                      26:4=                                
57:7=                                      49:5=    
21:6=                                      83:9=
 36:8=                                     28:3=
4. Знайти: п’яту частину від 4см, шосту частину доби, четверту частину хвилини, кількість днів у семи тижнях?
5. Розв’язати приклади
56:4                            6·120                    600:20:3
93:31                          150·5                    64:8·10
490 – 123                    34 – (14 – 6)        800:40:2
670 – 342
6. Накресли три відрізки: перший – 8см, другий у 4 рази коротший, ніж перший, а третій – на 3см довший за другий. 

Математика: Виконати контрольну роботу. Будьте уважні. Бажаю успіхів! 
Українська мова: Дієслова завершеної і незавершеної дії. Вивчити правило на ст. 153. Виконати усно впр. 366, письмово - впр. 367. Переглянути відео.


23.04.2020
Тест з математики
Запитання 1
Знаменник дробу вказує на:
a) Кількість частин, які залишилися 
b) На скільки рівних частин поділено ціле
c) Кількість частин, що взяли
Запитання 2
 Чисельник дробу вказує на:
a) Скільки таких частин узято
b) Кількість частин, на які поділено ціле
Запитання 3
 Назви правильно дріб
a) один вісім
b) один і вісім
c) одна восьма
Запитання 4
Назви правильно дріб
a) один шоста
b) одна шоста
c) один і шість
Запитання 5
 Яка частина прямокутника зафарбована?
a) Одна четверта
b) Одна друга
c) Одна шоста
Запитання 6
Яка частина прямокутника не зафарбована?
a) Одна третя
b) Дві треті
c) Три третіх
Запитання 7
Щоб знайти частину від цілого , потрібно ...
a) ціле поділити на знаменник дробу
b) ціле поділити на чисельник дробу.
Запитання 8
1
2
від 18 = 
a) 9
b) 8
c) 7
Запитання 9
Знайди
1
3
від 18 =
a) 6
b) 5
c) 7
Запитання 10
Цілий кавун важить 12 кг. Скільки важить його
1
?
a) 1 кг
b) 5 кг
c) 3 кг
Запитання 11
У Олега є 15 шоколадок, а у Марини –  від Олегових. Скільки було шоколадок у Марини?
a) 2 шоколадки
b)  3 шоколадки
c) 4 шоколадки
Запитання 12
Маса кавуна 10 кг. Відрізали його п′яту частину. Скільки кілограмів кавуна залишилось?
a) 2кг
b) 8кг
c) 5кг
d) 40кг
Літературне читання: В. Чухліб "Равлик". Дати відповіді на запитання, виконати завдання в зошиті.
Математика: Повторення вивченого матеріалу. Виконати завдання №1036-1039. Пройти тест, відповіді надіслати мені на Viber.
Природознавство: Яке значення має кровообіг. Крововоносна система. Опрацювати зустріч 61, виконати завдання в зошиті. Виконати практичну роботу на ст. 159. Переглянути відео.
Трудове навчання: Складання серветок для сервірування столу. Фото надіслати мені на Viber.

22.04.2020
Тест з української мови
Запитання 1
Що називають дієслова?
a) ознаку предметів
b)    назву предметів
c)    дію предметів
Запитання 2
Продовжте речення: Дієслова у початковій формі відповідають на питання...
a)    що роблять? що зроблять?
b)    що робити ? що зробити?
c)    що робив? що зробив?

Запитання 3
Які часи має дієслово?
a)    ранішній, денний, вечірній
b)    минулий, майбутній, теперішній
c)    вчорашній, теперішній, майбутній
Запитання 4
Виберіть дієслова минулого часу.
a)    Читали, написала, співала.
b)    Приїдуть, спала, пишу.
c)    Летить, прив'яже, зробив.
d)    Буду малювати, намалюю, припливу.

Запитання 5
Від початкової форми слова "говорити" утворіть дієслово майбутнього часу
a)    Говорив, говорить.
b)    Говоритиму, буду говорити.
c)    Говорила, говорив.
d)    Говорю, говорять.

Запитання 6
Оберіть групу дієслів теперішнього часу.
a)    Пливуть, стрибав, мила.
b)    Живу, радію, милуюсь.
c)    Сміятимусь, вирощую, лежатиму.
d)    Дзвеніла, буду бігтти, приїду.
Запитання 7
В реченні " Яскраво світило сонечко" дієслово вжито в...

a)    майбутньому часі
b)    теперішньому часі
c)    минулому часі
Запитання 8
Якщо дієслово "світило" поставити у форму теперішнього часу, то речення "Яскраво світило сонечко." стане таким:

a)    Яскраво світитиме сонечко.
b)    Яскраво буде світити сонечко.
c)    Яскраво світить сонечко.
Запитання 9
Розкрий дужки. Постав дієслово в правильному часі.
Минулого року ми (відпочивати) на морі.

a)    відпочиваємо
b)    відпочивали
c)    будемо відпочивати
Запитання 10
Прочитай текст.
Прийшла весна. Розпускаються листочки на деревах. Скоро дерева вкриються ніжним цвітом.
У майбутньому часі вжито дієслово...

a)    прийшла
b)    розпускаються
c)    вкриються
Запитання 11
Дієслова змінюються за часами?
a)    Так

b)    Ні 

c)    Не знаю
Запитання 12
Прочитай текст. Скільки дієслів у цьому тексті?
Михайлик заходить у клас. Він сідає за парту і дістає з портфеля книжки та зошити. Хлопчик кладе їх на стіл.

a)    5
b)    4
c)    3
d)    2

Літературне читання: Кожен повинен здолати свою дорогу. В. Чухліб "Равлик". Навчитися читати в особах і прочитати з рідними. Написати 2 - 3 речення про те, що тебе зацікавило у творі і відправити на Viber.
Українська мова: Вправи на творення і вживання дієслів різних часових форм. Виконати тест, відповіді надіслати мені на Viber.
Основи здоров'я: Уява і здоров'я. Опрацювати тему, виконати завдання в зошиті.


21.04.2020
Літературне читання: Підручник "Сонячні вітрила". Читати вірші на ст. 112-117. Виконати завдання.
Математика: Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач. Виконати усно №1032, 1035, письмово - №1031,1033, 1034.
Природознавство: Для чого потрібне дихання? 
1. Опрацювати зустріч 60, виконати завдання в зошиті.
2. Практична робота. Виконувати поради лікаря Калини Пігулко (ст. 156).
3. Виконувати дихальні вправи. Переглянути відео.
Я у світі: Проект "Моя сім'я"(виконати на аркуші і відправити на Viber).



Доброго дня, дорогі учні!
Канікули завершились, приступаємо до навчання.
30.03.2020

Літературне читання: Г.Тютюнник ,,Бушля" (ст.134-136-прочитати; навчитись переказувати оповідання ,,Бушля"; підготувати відповіді на запитання після тексту.)
МатематикаВивчення випадків ділення на двоцифрове число. Складені задачи на дві-чотири дії. (Виконати завдання №915-919).
Українська мова: Закріплення знань про прикметник. Перегляньте і запам'ятайте відеоматеріал:
https://www.youtube.com/watch?v=8A9Yes1MODc&list=PLyJ3xLgSdP1AZ5IoUiCmB8FiuCyat5MxO&index=12
31.03.2020

Літературне читанняТема:Творчість Всеволода Нестайка. Дружба - це найбільший скарб. 
В.Нестайко ,,Просто Олесь друг" ст.136-139 - прочитати, відповідати на запитання підручника, вчитись переказувати прочитане.
Математика: Закріплення вивченого матеріалу. Вивчити правила на ст. 138, усно виконати №923-930; письмово №931-932.
Природознавство: Як охороняти зникаючі рослини і зникаючих тватин. Заповідники. Опрацювати статтю на ст. 130-136. Попрацювати в зошиті. Переглянути відео:

Я у світі: Україна на карті світу. Переглянути відео:
01.04.2020
Літературне читання: Підручник "Сонячні вітрила". Тема "Весна іде - красу несе" ( читати, виконати завдання ).
Українська мова: Загальне поняття про дієслово. Виконати усно вправи 336-339; письмово - 337. Переглянути відео.
Основи здоров'я: Характер людини. Переглянути відеоматеріал. Попрацювати в зошиті.
02.04.2020
Літературне читання: Читати художню літературу.
Математика: Знаходження значень виразів, що містять кілька арифметичних дій. Виконати усно вправи № 933, 934, 937, 938; письмово - № 935, 936, 939, 940.
Природознавство: Перевір свої знання про рослини і тварини. Підготуй відповіді на ст. 140 і розкажи батькам.
03.04.2020
Математика: Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Виконати завдання № 943, 944, 945 948, 949.
Українська мова: Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Виконати вправи 340 341.
06.04.2020
Літературне читання: Надзвичайні пригоди М. Трублаїні "Яшка і Машка". Прочитати текст, відповідати на питання підручника.
Математика: Частини. Поняття "частини". Утворення частин. Переглянути відео. Вивчити правило, виконати вправи № 961, 962.

Українська мова: Дієслова-антоніми. Виконати вправи 344, 346.

07.04.2020
Літературне читання: Тема: Творчість М.Трублаіні
ст. 140-141- прочитати оповідання ,,Омар", навчитись переказувати. Працювати в зошиті.
Математика: Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Виконати завдання № 966, 970, 971, 972. Переглянути відео.
Природознавство: Як працює наш організм. Опрацювати зустріч 56; виконати завдання в зошиті.
Я у світі: Україна - європейська держава. Перглянути відео, виконати завдання в зошиті.

08.04.2020
Літературне читання:  М.Трублаіні "Шоколад боцмана". Читати, дати відповіді на запитання. Виконати завдання в зошиті.
Українська мова: Дієслова-синоніми. Виконати вправи 350, 351. Переглянути відео.
Основи здоров'я: Самооцінка характеру. Попрацювати в зошиті. Визначити риси власного характеру.
09.04.2020
Літературне читання: Таємниці природи. Є. Гуцало "Прелюдія весни". (ст. 142-145 читати, дати відповіді на запитання, виконати завдання в зошиті).
Математика: Поняття чисельник, знаменник. Риска дробу як знак ділення. (Вивчити правило на ст. 147; усно виконати №973-978, письмово - №979-981).
Природознавство: Формування постави. Опорно-рухова система. ( Переглянути відео, опрцювати зустріч 57, виконати практичну роботу на ст. 58).



10.04.2020
Математика: Порівняння частин. Побудова кола. Розв'язування задач. (Виконати усно №982-990, письмово - №991-993).
Українська мова: Змінювання дієслів за часами. (Опрацювати правило на ст. 149, виконати вправи 354, 355).

13.04.2020
Літературне читання: Є. Гуцало "Прелюдія весни". Навчитися переказувати текст.
Українська мова: Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Виконати вправи 357, 358.
Математика: Знаходження частини від числа. Виконати усно № 994-1000, письмово №1001, 1002.
14.04.2020
Літературне читання: Тема:Творчість Ю. Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Лелека. Прочитати тексти-ст.145-149; дати(усно )відповіді на запитання підручника.
Математика: Знаходження частини від числа. Перевір свої знання №1004, 1005, 1010,1011.
Природознавство: З чого складається травна система. Опрацювати зустріч 58. Не забувай чистити зуби! 
Я у світі: Земля - спільний дім для людей. Перегляньте відео.
15.04.2020
Літературне читання: Ю. Збанацький "Лелеки". Переказати текст батькам, попрацювати в зошиті.
Українська мова: Вправи на творення та вживання часових форм дієслова. Виконати вправи 361, 362.
Основи здоров'я: Учись вчитися.


16.04.2020
Літературне читання: Справжня дружба. Г. Демченко "Лелеки" ( ст. 149-151 читати). Напиши роздум на тему "Що найбільше тебе вразило в цьому оповіданні? Які почуття викликала у тебе ця розповідь?" (5-6 речень) Свою роботу надішли мені на Viber до кінця дня.
Математика: Знаходження числа за його частиною. Виконати усно №1013-1019, письмово - №1020, 1021.
Природознавство: Що корисно їсти. Опрацювати зустріч 59. Практична робота! Склади правила повноцінного харчування ст. 153.
Трудове навчання: Великодня писанка. Виконати аплікацію або витинанку писанки, фото відправити на Viber.

17.04.2020
Математика:  Знаходження числа за його частиною. Виконати усно №1023-№1027, письмово - №1029, 1030.
Українська мова:  Розвиток зв'язного мовлення. Придумати зачин і кінцівку до тексту вправи 343.


   
   
Англійська мова
(завдання на період з 30.03. по 03.04.2020р.)
1. Опрацювати вправи 4, 5 с. 105

2. Перевірка знань з вивченої теми:
Впр. 1, 2, 3  - усно, 4 - письмово (с. 106-107)

Завдання на період з 06.04. по 10.04.2020р.
Впр. 1 с. 108 (записати слова в словник і вивчити, прочитати лист)

Впр. 2,3 с. 109(усно)

Впр. 1 с. 110 (вивчити назви місяців і назви пір року і записати в словник)

Впр. 2 с. 110-111 (усно)


Впр.3 с. 111 (записати слова і вивчити)
За консультацією звертайтесь за тел. 0682306731 з 09 год. по 13 год. 
(вчитель англійської мови Валентина Миколаївна)


Англійська мов
(завдання на період з 18.03 по 20.03)
1. Опрацювати уроки 8, 9:
  • Урок 8 ст. 100-101


Впр. 1 (вивчити неправильні дієслова)
  • Урок 9 ст. 102-103


Впр. 4 ст. 103 (виконати письмово)

20.03.2020р.
Математика: Ділення на двоцифрове число. Розв/язування задач. ( Виконати завдання № 904-910 ).
Українська мова: Узагальнення знань про прикметник як частину мови. ( Вивчити схему розбору прикметника на форзаці підручника. Зробити аналіз слів: веселий, гострі ). 
19.03.2020р.
Читання: Ю. Старостенко " І трапиться ж таке " ( навчитися читати, дати відповіді на запитання ).
Математика: Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. ( Виконати завдання № 895-898 ).
Природознавство: Що таке ланцюг живлення?  (Скласти ланцюг живлення за зразком на ст. 129 ).
18.03.2020р.
Читання: Пригоди у лісі. Ю. Старостенко " Хто це такий? " ( Читати, дати відповіді на звпитання).
Українська мова: Змінювання прикметників за числами. ( Опрацювати усно вправи на ст. 137-138, виконати впр. 331 ).
Основи здоров/я: Сам собі рятувальник. ( Опрацювати тему в зошиті ).
17.03.2020р.
Читання: Підготуватися до позакласного читання. Прочитати розділ "Калейдоскоп казок".
Математика: Правило ділення числа на добуток двох чисел. ( Опрацювати №886, вивчити правило, виконати завдання № 892-893).
Природознавство: Бактерії. Бактеріїї-друзі, вороги. ( Вивчити параграф 48 ).

16.03.2020р.
 Українська мова: Родові закінчення прикметників. Опрацювати ст. 134, вивчити правила, виконати впр. 324.
Математика: Ділення на двоцифрове число способом добору ( виконати завдання № 883-885).
Читання: О. Копиленко " Розбишака Чив ". ( Навчитися переказувати текст).

13.03.2020Р.
Українська мова: Змінювання прикметників за родами. Виконати впр. 316. Переглянути відео
Математика: Ділення на двоцифрове число способом добору. Розв’язування задач. ( Виконати завдання № 877, 879, 884.

12.03.2020р.

Літературне читання: Творчість О. Копиленка. О. Копиленко " Розбишака Чив ".
Математика: Ділення на двоцифрове число способом добору ( 51:17 ) Виконати завдання № 867-869.
Природознавство: Яке значення мають гриби у природі та житті людей. ( Опрацювати статтю, с.124-125  ).


19.02.2020р.
Читання: Народні звичаї і традиції. (Читати і відповідати на запитання ст. 114-116 ).
Українська мова: Роль іменників в реченні. ( Виконати впр. 290, 293 ).

18.02.2020р.
Математика: Правило ділення суми на число. ( Вивчити правило на ст.118. Опрацювати завдання на ст.118. Обчислити вирази № 759, розв'язати задачу № 760).
Природознавство: Як птахи піклуються про своє потомство. ( Опрацювати статтю на ст.112-113. Виконати завдання в зошиті ).


17.02.2020р.
Літературне читання: Сонячні вітрила. Оповідання про дітей. Е. Зоржицька "Льотчик, павучок і середа-середулівка".
Математика: Закріплення множення трицифрового числа на одноцифрове. ( Виконати завдання № 744, 745 ).
Українська мова: Змінювання іменників за відмінками. ( Впр.287- вивчити відмінки і питання до них. Провідміняти іменники: книжка, брат, море.)


14.02.2020р.
Природознавство.
Як птахи підкорили повітряний простір.(Опрацювати статтю в підручнику с.109-111.Переглянути відео.)

Літературне читання.
Андрій Малишко.Вихопивсь дощик поміж заграв.(Вивчити вірш на память.)



13.02.2020р.
Укр.мова.
Вправляння у змінюванні іменників за відмінками.Вивчити вправу 287.Переглянути відео,виконати вправу 288.
Математика.
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів.(Опрацювати номери 735-740.Виконати письмово номери 741,742).
Основи здоровя.
Залізничний переїзд.Дорожні знаки(Опрацювати в підручнику с.100-103. Переглянути відео.)



12.02.2020р.
Укр.мова.
Змінювання іменників за відмінками.(Вивчити правила ст.117-118,вправа 283.Виконати письмово вправу 284.)

Математика.
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3*242).(Опрацювати номери 727-732).Виконати письмово завдання 733,734.
Літературне читання.
Олена Пчілка .Діброва смутная...Вивчити вірш напам'ять.(ст.111-112)




11.02.2020
Математика: Множення одноцифрового числа на трицифрове. ( Опрацювати ст. 113-114. Виконати письмово завдання № 724, 725 ).
Природознавство: Земноводні і плазуни. ( Опрацювати статтю у підручнику на ст. 107-108 ).




10.02.2020
Літературне читання: Читати твори з позакласного читання. 
Українська мова: Змінювання іменників за числами. (Вивчити правила ст. 115. Виконати впр. 277).
Математика: Множення трицифрового числа на одноцифрове ( 242х3 ). ( Прочитати пояснення № 706. Виконати письмово завдання № 707, 713 ).



07.02.2020
Математика: Повторення вивченого матеріалу. ( Обчислити приклади ).


Українська мова: Визначення роду іменників. ( Виконати впр. 268, 272 ).
Основи здоров'я: Як захиститися від застуди. Поведінка під час епідемії грипу.


06.02.2020
Літературне читання: Спокій, сповнений красою. В.Скомаровський " Після грози " ( Навчитися виразно читати вірш, дати відповіді на запитання ).


Природознавство: Як риби пристосувалися до життя у водоймах. ( Опрацювати статтю підручника на ст. 104-106 ). 

Математика: Множення трицифрового числа на одноцифрове ( 240х3 ). ( Опрацювати ст. 111, виконати завдання № 703, 704 ).


05.02.2020
Літературне читання: Сонячні вітрила "Зустрічаємо зиму".

Українська мова: Рід іменників. (Виконати впр.273). Переглянути відео про рід іменників.


Англійська мова: Опрацювати в підручнику ст. 82-83, ст. 84-85. Повторити вивчені слова.



04.02.2020
Літературне читання: Серед краси. Г.Чубач "Зупинюся над рікою". Виконати завдання у зошиті " Читайлик ".

Математика: Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3х24). Правило множення числа на суму.( Опрацювати ст. 110, вивчити правило). Обчислити вирази № 694, розв'язати задачу № 695.

Природознавство: Найчисельніша група тварин на Землі. Комахи. ( Опрацювати статтю підручника ст. 101-103 ). Переглянути відео про комах.

 03.02.2020 
   Українська мова: Рід іменників. (Опрацювати ст. 110-111). Вивчити правило ст. 111, виконати впр. 269

 Математика: Множення двоцифрового числа на одноцифрове. ( Опрацювати ст. 108- 109). Вивчити правило ст. 108, виконати завдання № 686, 687.

 Літературне читання: Краса рідної природи. Л. Костенко "Шипшина".( Навчитися   виразно читати вірш, дати відповіді на питання. ст. 107 ).



Мовна тема


Варіант 1
1.                  Прочитай. Визнач іменники.
Прямо з човника убрід мамі хлопчик несе обід.
2.                  Визнач, який іменник у реченні вжитий у знахід­ному відмінку.
А з човника
Б хлопчик
В обід
3.                 Вибери рядок, у якому всі іменники в орудному      відмінку записано правильно.
А плащем, землею, честю
Б плащом, земльою, честтю
В плащем, землею, чест'ю
4.                  Визнач, у якому рядку всі прикметники записано правильно.
А казахський, козакський, парижський
Б казахський, козацький, паризький
В казаський, козаський, париський
5.            Визнач рядок, в якому записані синоніми до виділеного слова в прислів’ї.
В голові буйнийвітер свище.
А тихий, спокійний, лагідний Б лихий, нещадний, підступний В дужий, поривчастий, шалений
6.            Подані словосполучення запиши в родовому від­мінку однини.
Давня казка, синє море, будній день.
7.            Постав у реченні пропущені розділові знаки. Спиши, поширюючи прикметниками.
У саду доспіли яблука і груші сливи і виноград.
8.            Утвори словосполучення з поданих слів. Визнач відмінок іменників.
Високий, на, груша; любов, з, говорити; по, їздити, села; під, тінь, липи.
Варіант 2
1.                 Прочитай. Визнач іменники.
Ранкове проміння сонця залило простору кімнату.
2.                                     Визнач,        який іменник у реченні вжитий у знахідному відмінку.
А проміння Б сонця В кімнату
3.                               Вибери рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку записано правильно.
А пожежею, краєм, подорожжю
Б пожежою, крайом, подорожю
В пожежжю, краєм, подорож'ю
4.            Визнач, у якому рядку всі прикметники записано правильно.
А завоцький, запоріський, викладацький
Б заводський, запорізький, викладацький
В заводський, запоріжський, викладачцький
5.            Визнач рядок, в якому записані антоніми до виді­леного слова в прислів'ї.
Широкіполя, а людям на них тісно.
А безкраї, безмежні, неозорі Б розповсюджені, розгорнуті, розширені В вузькі, обмежені, невеликі
6.            Подані словосполучення запиши в родовому від­мінку однини.
Справжня дружба, житнє поле, мужній вчинок.
7.            Постав у реченні пропущені розділові знаки. Спиши, поширюючи прикметниками.
За садком шуміли вітами і тополі і берізки і дуби.
8.            Утвори словосполучення з поданих слів. Визнач відмінок іменників.
Легко, душа, на; вишити, на, сорочка; стебла, повзли, по; дихати, свіжість.


Цікавинки
1.Загадки
Відгадай загадки.
 Дзьоб міцний він має,
Дерева ним довбає

 Волохатий дід усю зиму спить.

 У нього зубки, як залізні,
Капустину він гризе,
Зветься звір на букву «з».
 2. Цікаво знати
Упізнай за описом. Намалюй тварину. Підпиши малюнок.
 Вона живе в дуплі дерева, у гнізді. У ньому тепло й затишно. А якщо великий мороз, то вона згортається клубочком, укривається пухнастим хвостом і спить. Шубка взимку в неї сіра. Так вона менш помітна для свого ворога — куниці. Їсть вона жолуді, шишки, гриби, які запасла з осені.
  3.Математичні вузлики
Розв’яжи римовані задачі.
 Два бобри і три лисиці,
чотири білочки-сестриці.
 Скільки звіряток записано в клас?
 Знає напевно це кожен із вас!
 Дружно мурахи живуть, завжди щось разом несуть:
Двоє — зелену травинку, троє — жовтеньку билинку,
 П’ятеро — гілочку туї. Скільки мурашок працює?
  4. Мовні цікавинки
 Що не так у реченнях? Запиши правильно.
Узимку кури відлітають у теплі краї.
На яблуні виросло багато соснових шишок.
 Кішка колисала мишку.


Підготовка до контрольної роботи з математики
Контрольна робота № 2
Тема: Нумерація багатоцифрових чисел
Варіант І
1.                  1.Познач число, у якому 3тис. 2 сот. 5 дес. 4 од.                
       а) 30.254                     б) 3. 524           в) 3.254
2. Запиши числами такі числа:                                                
Сто вісімдесят тисяч сімдесят вісім _____________________
Сорок тисяч п’ять ____________________________
Шістсот одиниць класу тисяч і триста одна одиниця класу одиниць ________________
Сто п’ятдесят одиниць ІІ класу і 45 одиниць І класу _____________
3.Розклади число на розрядні доданки:                                  
800.323 = ______________________________________________
4.У кожному числі підкресли клас тисяч:
483. 050,    90.356,   7. 634                                                         
5.Яка з нерівностей є правильною:                                          
а) 87.199 < 120.001          б) 302.175 <  32.175     в) 70.007  >  70.070
6. Порівняй іменовані числа:                                                    
429 км …. 429.000м            60.700кг ….67 т
7. Розв’яжи приклади                                                                 
30.000 : 100 = _______________        
250 ∙ 10 = ________________
8. Встав потрібне, щоб нерівність була правильною:          
43.250 > 43.000 + ________________
9. Який вираз є розв’язанням задачі?                                      
Із 4 кг  пшениці виробляють 6 кг борошна. Скільки можна виробити борошна із 12 кг пшениці?
а) 12 : 4 : 3               б) 6 ∙ ( 12:4)        в) 12:4 ∙ 6
Контрольна робота № 2
Тема: Нумерація багатоцифрових чисел
Варіант ІІ
1.      Познач число, у якому 7тис. 5 сот. 3 дес. 4 од.                
       а) 70.534                     б) 7. 524           в) 7.534
2. Запиши числами такі числа:                                                
Сто тридцять тисяч сімдесят шість _____________________
Двадцять  тисяч три ____________________________
Триста одиниць класу тисяч і триста одна одиниця класу одиниць ______________
Сімсот п’ятдесят одиниць ІІ класу і 34 одиниць І класу _____________
3.Розклади число на розрядні доданки:                                  
405.703 = ______________________________________________
4.У кожному числі підкресли клас одиниць:
249. 050,    90.356,   7. 634                                                         
5.Яка з нерівностей є правильною:                                          
а) 27.499 > 167.001          б) 302.175 <  32.175     в) 70.007  < 70.070
6. Порівняй іменовані числа:                                                    
429 т …. 429.000кг           60.700 м ….67 км
7. Розв’яжи приклади                                                                 
50.000 : 1000 = _______________        
3.400 ∙ 10 = ________________
8. Встав потрібне, щоб нерівність була правильною:            
43.250 <  43.000 + ________________
9. Який вираз є розв’язанням задачі?                                      
Із 4 кг проса виробляють 7 кг пшона. Скільки можна виробити борошна із 12 кг пшениці?
а) 12 : 4 : 3               б) 7 ∙ ( 12:4)        в) 12:4 ∙ 7



Немає коментарів:

Дописати коментар